سبک زندگی شهدا

روایات و خاطرات و... از شهدا

سبک زندگی شهدا

روایات و خاطرات و... از شهدا

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن کارگران از فروردین ماه محاسبه می شود
رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای اسلامی گفت:دوره پرداخت حق مسکن کارگران از ابتدای فروردین ماه محاسبه می شود و آن‌ها معوقه ی این افزایش را در فیش حقوقی خود دریافت می کنند.
علی خدایی رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن کارگران در سال 95 اظهار داشت: این میزان افزایش برای سال  93-94 در شورای عالی کار مطرح شد اما متاسفانه به مرحله اجرایی شدن نرسید و همین مبلغ بدون هیچ افزایشی برای سال 95 در نظر گرفته شده است.
وی افزود: امسال نیز امیدواریم با توجه به قول وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مصوبه این افزایش را هیئت وزیران تصویب تا به مرحله اجرایی شدن برسد.
رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور بیان کرد:درصورتی که این مصوبه به تصویب هیئت وزیران برسد دوره ی پرداخت حق مسکن کارگران از ابتدای فروردین ماه محاسبه می شود و آن‌ها معوقه این افزایش را در فیش حقوقی خود دریافت می کنند.
خدایی با بیان این‌که افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن مربوط به سال گذشته است و با معیشت کارگران فاصله زیادی دارد، تصریح کرد: اما از آن‌جایی که ترکیب اعضای شورای عالی کار متشکل از 3 نماینده دولت و 3 نماینده کارفرما است از این رو با یکدیگر هماهنگی زیادی دارند و افزایش این میزان دیگر میسر نیست.
  • اکبر بوجاری