سبک زندگی شهدا

روایات و خاطرات و... از شهدا

سبک زندگی شهدا

روایات و خاطرات و... از شهدا

  • ۰
  • ۰
افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن کارگران از فروردین ماه محاسبه می شود
رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای اسلامی گفت:دوره پرداخت حق مسکن کارگران از ابتدای فروردین ماه محاسبه می شود و آن‌ها معوقه ی این افزایش را در فیش حقوقی خود دریافت می کنند.
علی خدایی رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن کارگران در سال 95 اظهار داشت: این میزان افزایش برای سال  93-94 در شورای عالی کار مطرح شد اما متاسفانه به مرحله اجرایی شدن نرسید و همین مبلغ بدون هیچ افزایشی برای سال 95 در نظر گرفته شده است.
وی افزود: امسال نیز امیدواریم با توجه به قول وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مصوبه این افزایش را هیئت وزیران تصویب تا به مرحله اجرایی شدن برسد.
رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور بیان کرد:درصورتی که این مصوبه به تصویب هیئت وزیران برسد دوره ی پرداخت حق مسکن کارگران از ابتدای فروردین ماه محاسبه می شود و آن‌ها معوقه این افزایش را در فیش حقوقی خود دریافت می کنند.
خدایی با بیان این‌که افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن مربوط به سال گذشته است و با معیشت کارگران فاصله زیادی دارد، تصریح کرد: اما از آن‌جایی که ترکیب اعضای شورای عالی کار متشکل از 3 نماینده دولت و 3 نماینده کارفرما است از این رو با یکدیگر هماهنگی زیادی دارند و افزایش این میزان دیگر میسر نیست.
  • ۹۵/۰۱/۲۸
  • اکبر بوجاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی